Модель використання продакт плейсменту у маркетинговій та фінансовій діяльності підприємств

Автор(и)

  • Oksana Polinkevych

Ключові слова:

продакт плейсмент, фінансова діяльність, маркетингова діяльність, мерчандайзинг

Анотація

Описано підходи до розуміння продакт плейсменту. Визначено, що це не абсо­лютно нова стратегія, вона бере свій початок ще в роки створення найперших кінофільмів. Метою роботи є вивчення особливостей використання продакт плейсменту в маркетинговій та фінансовій діяльності підприємств. Встановлено, що при побудові моделей використання продакт плейсменту в діяльності підприємств варто враховувати такі види розміщення, як продукту, новинки, країни або регіону, ідеї, образу продукту, корпоративне, загальне, нейтральне, творче. Продакт плейсмент має враховувати три площини: візуальний прояв, сприяння діалогу з аудиторією, глибину поєднання із сюжетом. Саме вони формують тривимірну модель складових продакт плейсменту: розташування на екрані, у сценарії та в сюжеті.

Завантаження

Опубліковано

2019-01-16

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами