СТРУКТУРУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ СТУДЕНТАМИ ТЕХНІЧНОГО ВУЗУ

Автор(и)

  • Alla Martyniuk
  • Alla Hubina

Ключові слова:

структурування навчальної інформації, студенти немовних спеціальностей, навчальний посібник, філологічні дисципліни, професійне мислення

Анотація

У статті проаналізовано особливості процесу структурування навчальної інформації для студентів технічних спеціальностей. Розкрито поняття структурування. Визначено педагогічні умови ефективної підготовки студентів немовних спеціальностей. Доведено, що навчальний посібник чи підручник повинен забезпечувати студента необхідною інформацією та створити умови для самоконтролю. Стверджується, що структурування навчальної інформації найкраще демонструвати при вивченні дисциплін філологічного спрямування, зокрема англійської мови за професійним спрямуванням.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-24

Як цитувати

СТРУКТУРУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ СТУДЕНТАМИ ТЕХНІЧНОГО ВУЗУ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(69), 10-13. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1639