МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Viktoriia Chmel
  • Inna Akhmad

Ключові слова:

мотивація, опір до навчання, англійська мова, студенти технічних спеціальностей

Анотація

У статті розглядаються різні методи навчання для мотивації студентів технічних спеціальностей до вивчення англійської мови. Вивчається комплексна проблема опору студентів до вивчення іноземної мови та шляхи її вирішення. Автори розкривають причини такого опору і способи його подолання. Виділяються педагогічний і психологічний аспекти проблеми. Визначається роль викладача в організації процесу навчання іноземної мови та підвищені зацікавленості майбутніх фахівців в опануванні мови. В статті також підкреслюється необхідність зв’язку між темами, що вивчаються на заняттях з англійської мови та темами з фахових дисциплін. Автори приділяють особливу увагу систематичному застосуванню мультимедійних технологій та Інтернет ресурсів у навчанні іноземної мови для підвищення мотивації студентів технічних спеціальностей та вдосконалення мовленнєвих навичок та вмінь. Пропонуються рекомендації щодо формування ефективної мотивації студентів технічних закладів вищої освіти до вивчення і активного використання англійської мови у сфері професійної діяльності. Зазначається необхідність створення комфортних умов для навчання, щоб стимулювати впевненість студентів у їхніх можливостях та прагнення до особистого розвитку як фахівця.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-26

Як цитувати

МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(69), 233-235. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1698