УНОРМОВАНЕ МОВЛЕННЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ДОСЯГНЕННЯ ОРФОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ

Автор(и)

  • І. М. Хом’як

Ключові слова:

мовна норма, орфографічна компетенція, поетапне навчання, інтерференційні впливи, мовленнєве середовище

Анотація

У статті проаналізовано поняття мовної норми – традиційного зразка, стандарту, якому властиві правильність, доречність, естетична гармонійність; а також орфографічної компетенції як невід’ємного складника писемного мовлення; охарактеризовано процес формування орфографічних навичок, який передбачає поетапне навчання, що здійснюється шляхом реалізації загальнодидактичних і методичних принципів, на основі комунікативно-діяльнісного підходу; описано суперечності, притаманні методиці викладання української мови, яка не бере до уваги вплив на учня сім’ї, дитячої субкультури, художньої літератури, засобів масової інформації; визначено ефективні прийоми і засоби протидії інтерференційним впливам на механізм вироблення в учнів орфографічних навичок у
певному мовленнєвому середовищі.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-27

Номер

Розділ

КОРПУСНІ ТА ЛЕКСИКОГРАФІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОПИСУ МОВНОЇ СИСТЕМИ. ТЕРМІНОЗНАВСТВО

Як цитувати

УНОРМОВАНЕ МОВЛЕННЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ДОСЯГНЕННЯ ОРФОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 65, 120-124. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1729