ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО АНГЛОМОВНОГО ГАЗЕТНОГО ТЕКСТУ В КАТЕГОРІЯХ МЕДІАЛІНГВІСТИКИ
Ключові слова:
медіалінгвістика, політичний дискурс, публіцистичний текст, медіалінгвальний підхід, вербальні засоби, комунікативний впливАнотація
Стаття присвячена висвітленню результатів узагальнення підходів до дослідження лінгвістичних особливостей публіцистичного тексту в категоріях медіалінгвістики. У статті окреслена медіалінгвальну парадигму як інтегральний науковий інструмент для вивчення особливостей функціонування мовленнєвих явищ у медіапросторі; проаналізована ефективність використання мовних засобів різних рівнів у публіцистичному тексті і доведено, що комунікативно-прагматичні характеристики лінгвістичних одиниць певного семантичного наповнення забезпечують ефективність комунікативного впливу; визначені чинники, які зумовлюють полісемантичність окремих мовних елементів і призводять до множинної інтерпретації їх змісту; встановлені комунікативні і функціональні особливості лексем і лінгвістичних засобів певної семантики з різним прагматичним потенціалом.