АНГЛОМОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ В АУДІЮВАННІ ЯК ОБ’ЄКТ САМОКОНТРОЛЮ
Ключові слова:
англомовна компетентність в аудіюванні, фонетичні, лексичні, граматичні знання, рецептивні лексичні, граматичні, фонетичні навички, аудитивні вміння, здатність, незалежний користувачАнотація
У статті аналізується поняття англомовної компетентності в аудіюванні (АКА), яка розглядається як сукупність (фонетичних, лексичних, граматичних) знань, рецептивних (фонетичних, лексичних і граматичних) навичок, аудитивних вмінь та здібностей, що полягають в здатність особистості коректно сприймати, розуміти та реагувати комунікативно на мовлення носіїв або не носіїв англійської мови (мовлення яких наближається до норми), яка базується на складній і динамічній взаємодії відповідних знань, навичок, вмінь та комунікативних здібностей. Досліджуються і детально описуються окремі складові АКА: знання, навички, вміння та здатність. До розгляду пропонується зміст мовленнєвої компетентності в аудіюванні на рівні володіння В2 (незалежного користувача). Описується різниця між підрівнями В 2.1 та В 2.2.