АНГЛОМОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ В АУДІЮВАННІ ЯК ОБ’ЄКТ САМОКОНТРОЛЮ

Автор(и)

  • Yaroslava Krapchatova
  • Svitlana Petrenko

Ключові слова:

англомовна компетентність в аудіюванні, фонетичні, лексичні, граматичні знання, рецептивні лексичні, граматичні, фонетичні навички, аудитивні вміння, здатність, незалежний користувач

Анотація

У статті аналізується поняття англомовної компетентності в аудіюванні (АКА), яка розглядається як сукупність (фонетичних, лексичних, граматичних) знань, рецептивних (фонетичних, лексичних і граматичних) навичок, аудитивних вмінь та здібностей, що полягають в здатність особистості коректно сприймати, розуміти та реагувати комунікативно на мовлення носіїв або не носіїв англійської мови (мовлення яких наближається до норми), яка базується на складній і динамічній взаємодії відповідних знань, навичок, вмінь та комунікативних здібностей. Досліджуються і детально описуються окремі складові АКА: знання, навички, вміння та здатність. До розгляду пропонується зміст мовленнєвої компетентності в аудіюванні на рівні володіння В2 (незалежного користувача). Описується різниця між підрівнями В 2.1 та В 2.2.

Завантаження

Опубліковано

2019-08-01

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

АНГЛОМОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ В АУДІЮВАННІ ЯК ОБ’ЄКТ САМОКОНТРОЛЮ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 6(74), 175-178. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2483