ОСОБЛИВОСТІ АУТЕНТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
аутентична діяльність, навчання, іноземна мова, досвід, когнітивна особливість, лінгвістична особливість, особистісна особливість, суспільна особливістьАнотація
У роботі визначено когнітивні, лінгвістичні, особистісні та суспільні особливості аутентичної діяльності, спрямованої на формування знань при вивченні іноземної мови. Первинність досвіду визначається як основа процесу навчання. Смисл і знання ґрунтуються на досвіді того, хто навчається. Аутентична діяльність з вивчення іноземної мови спрямована на набуття максимального досвіду. Така діяльність розглядається як складна система, що характеризується поєднанням когнітивних, лінгвістичних, особистісних і суспільних складових. Когнітивні особливості аутентичної діяльності віддзеркалюють вищі психічні функції, теоретичне мислення, попередні знання та глибину знань, усвідомлене та неусвідомлене розуміння матеріалу, когнітивні дії, множинний інтелект, мотивацію та пам'ять людини. Під лінгвістичними особливостями аутентичної діяльності розуміються мовний первинний та вторинний матеріал, звуки мови, продумане спілкування, розмова по суті, ґрунтовний діалог, усна та письмова робота, текст, запитання до тексту, стислий виклад тексту, пояснення пов’язаних з текстом труднощів та прогнозування розвитку основної лінії тексту. До особистісних та суспільних особливостей належить особистісний смисл, реальний контекст, пасивна та активна робота, академічні досягнення, соціальні можливості, технологічні засоби та ін.