ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (ТІС) В ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАЧІВ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ (FLE)
Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційні технології навчання, інтеграція, використання, навчання, викладання, методи, інтернетАнотація
Стаття присвячена інтеграції ТІС (інформаційно-комунікаційні технології) у практику викладання FLE (французька іноземна мова). Роль і використання технологій як інструменту навчання французької мови (TICE) зростає, оскільки педагоги зрозуміли її здатність створювати як незалежне, так і спільне навчальне середовище, в якому студенти можуть вивчати французьку з легкістю. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій в освіту призвела до різких змін у парадигмах і методах, які практикуються в розвинених країнах. Традиційні методи вищої освіти стали менш мотивуючими. Термін ТІС (інформаційно-комунікаційні технології) охоплює всі комунікаційні пристрої, такі як комп’ютери, мобільні телефони, радіо, телебачення та супутникові системи. Це доступ до Інтернету, що вимагає від людини розвитку нових навичок і розвитку критичного погляду на технологію, щоб використовувати її продумано, ефективно та результативно. Оволодіння та використання ТІС студентами у навчальній діяльності, значною мірою залежить від їх викладачів. У класах FLE (французька іноземна мова) нові технології дозволяють збагатити викладання-навчання, а також здійснювати автентичні практики шляхом адаптації освітньої діяльності до їх використання. Навчання стає ще складнішим. Таким чином, інформаційно-комунікаційні технології для навчання є методами, спрямованими на розширення знань, а також на розвиток стратегій навчання та викладання, які допомагають розвивати навички студента. Освітні технології спрямовані на урізноманітнення цілей, методів, підтримки, проектів і результатів навчання. Таким чином, вони гарантують більш релевантне навчання завдяки використанню програмного забезпечення, яке дає можливість працювати над аудіюванням, письмом, розумінням текстів, вимовою, фонетикою, граматикою тощо, поважаючи навички кожного студента.