ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (ТІС) В ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАЧІВ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ (FLE)

Автор(и)

  • Ольга Шевченко

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційні технології навчання, інтеграція, використання, навчання, викладання, методи, інтернет

Анотація

Стаття присвячена інтеграції ТІС (інформаційно-комунікаційні технології) у практику викладання FLE (французька іноземна мова). Роль і використання технологій як інструменту навчання французької мови (TICE) зростає, оскільки педагоги зрозуміли її здатність створювати як незалежне, так і спільне навчальне середовище, в якому студенти можуть вивчати французьку з легкістю. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій в освіту призвела до різких змін у парадигмах і методах, які практикуються в розвинених країнах. Традиційні методи вищої освіти стали менш мотивуючими. Термін ТІС (інформаційно-комунікаційні технології) охоплює всі комунікаційні пристрої, такі як комп’ютери, мобільні телефони, радіо, телебачення та супутникові системи. Це доступ до Інтернету, що вимагає від людини розвитку нових навичок і розвитку критичного погляду на технологію, щоб використовувати її продумано, ефективно та результативно. Оволодіння та використання ТІС студентами у навчальній діяльності, значною мірою залежить від їх викладачів. У класах FLE (французька іноземна мова) нові технології дозволяють збагатити викладання-навчання, а також здійснювати автентичні практики шляхом адаптації освітньої діяльності до їх використання. Навчання стає ще складнішим. Таким чином, інформаційно-комунікаційні технології для навчання є методами, спрямованими на розширення знань, а також на розвиток стратегій навчання та викладання, які допомагають розвивати навички студента. Освітні технології спрямовані на урізноманітнення цілей, методів, підтримки, проектів і результатів навчання. Таким чином, вони гарантують більш релевантне навчання завдяки використанню програмного забезпечення, яке дає можливість працювати над аудіюванням, письмом, розумінням текстів, вимовою, фонетикою, граматикою тощо, поважаючи навички кожного студента.

Завантаження

Опубліковано

2024-06-27

Номер

Розділ

ФОНЕТИЧНА, ЛЕКСИЧНА ТА ГРАМАТИЧНА СИСТЕМИ МОВИ ТА МЕТОДИ ЇХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Як цитувати

ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (ТІС) В ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАЧІВ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ (FLE). (2024). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 21(89), 77-80. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/4062