ФІЛОСОФСЬКА ПАРАДИГМА НАУКОВОЇ ОСВІТИ: КОНЦЕПТУАЛЬНА ЕКСПЛІКАЦІЯ

Автор(и)

  • Tеtiana Matusevych

Ключові слова:

філософська парадигма, освіта, наукова освіта, філософія освіти

Анотація

Актуальність розвитку наукової освіти провокує нові дискусії щодо її філософських засад, які охоплюють атрибути прогресу в цій галузі з часів античності та пропонують нові проєкти та перспективи для розробки філософської парадигми наукової освіти з огляду на виклики та вимоги сьогодення. Дана стаття присвячена аналізу трьох основних підходів до визначення філософської парадигми наукової освіти, – інтеріоризаційного, інтерреляційного та мультиперспективного, – кожен з яких збагачує загальний дискурс з даної проблематики.

Завантаження

Опубліковано

2023-10-10

Як цитувати

ФІЛОСОФСЬКА ПАРАДИГМА НАУКОВОЇ ОСВІТИ: КОНЦЕПТУАЛЬНА ЕКСПЛІКАЦІЯ . (2023). Науковий журнал «Наукові записки Національного університету «Острозька академія» серія «Філософія», 24, 30-37. https://journals.oa.edu.ua/Philosophy/article/view/3873

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.