ЗВ’ЯЗОК МІЖ РЕЙТИНГОМ СУДЖЕНЬ ПРО ВИВЧЕНЕ Й ОСОБЛИВОСТЯМИ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ПІД ЧАС ЛЕКЦІЙ
Ключові слова:
судження про вивчене, метакогнітивний моніторинг, освітній процесАнотація
У статті здійснено теоретичний аналіз методів роботи з навчальним матеріалом як чинником рейтингів суджень про вивчене. Виокремлено такі чинники рейтингів суджень про вивчене, як групова взаємодія, використання схем і презентацій, методу проблематизації досвіду, надання зворотного зв’язку, повторення матеріалу. Здійснено емпіричне дослідження залежності рейтингів JOL від вищеперерахованих чинників. Установлено, що в разі групової взаємодії студентів на аудиторному занятті та надання зворотного зв’язку від викладача рейтинг суджень JOL перебуває на середньому рівні. Використання схем і презентацій під час лекції, а також застосування методу проблематизації досвіду сприяють підвищенню рейтингів суджень про вивчене. Найвищі рейтинги JOL зафіксовано під час повторення матеріалу.