НАВЧАЛЬНА АВТОНОМІЯ СТУДЕНТІВ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ГРУПОВОЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Autor

  • В. О. Каламаж

Słowa kluczowe:

групова проектна діяльність, навчальна автономія, саморегульоване навчання

Abstrakt

Вплив навчальної проектної діяльності на розвиток та саморозвиток загальних і предметних компетентностей студентів широко визнано у психолого-педагогічній літературі. Стратегії та методи, які використовують у груповій проектній діяльності, є одними з найбільш релевантних для формування навчальної автономії студентів, для оволодіння ними засобами саморегульованого навчання. У статті викладено результати емпіричного дослідження щодо передумов застосування групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови. Зокрема, досліджено частоту використання студентами різних видів автономної практики під час вивчення англійської мови та перцепцію викладачів англійської мови навчальної автономії студентів.

Opublikowane

2018-10-29