САМОПРЕЗЕНТАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ РЕГУЛЯТОР СОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ

Autor

  • А. О. Кононенко
  • О. І. Кононенко

Słowa kluczowe:

самопрезентація, управління враженням, бажаний образ, підтвердження образу Я

Abstrakt

У статті розглянуто підходи до визначення змісту самопрезентації: в сучасній психологічній науці самопрезентацію визначають як засіб підтвердження образу Я та підтримки самооцінки, тобто самопрезентація – це усвідомлюваний або неусвідомлюваний процес (залежно від ситуації), який здійснюється активним суб’єктом. Самопрезентація в усвідомленому або неусвідомленому вигляді представляє полімодальну характеристику, вона здійснюється, виходячи з безлічі мотивів; вона наявна в різних ситуаціях; має місце і в тривалому взаємозв’язку суб’єктів.

Opublikowane

2018-10-29