ПРОБЛЕМАТИКА НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙНИХ ПРОЯВІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Słowa kluczowe:
емоційна сфера, негативні емоційні прояви та стани, вередливість, впертість, образливість, боязливість, ревнощі, молодший школярAbstrakt
У статті здійснено теоретичний аналіз розвитку емоційної сфери та емоційних станів особистості молодшого школяра. Охарактеризовано такі негативні емоційні прояви, як вередливість, впертість, образливість, боязливість та ревнощі, що деструктивно діють на вміння контролювати емоції у дітей. У дослідженні також виокремлено ознаки виникнення вищезазначених негативних емоційних проявів, що впливають на розвиток саморегуляції поведінки, емоційно-вольової сфери та позитивної соціальної адаптації у довкіллі дітей молодшого шкільного віку.
Pobrania
Opublikowane
2019-05-17
Numer
Dział
Проблеми педагогічної та вікової психології