РЕФЛЕКСІЯ ТА ДЕЦЕНТРАЦІЯ ЯК ЧИННИКИ ІЛЮЗІЇ ЗНАННЯ
Słowa kluczowe:
метакогнітивний моніторинг, рефлексія, децентрація, ілюзія знанняAbstrakt
У статті здійснено теоретичний та емпіричний аналіз понять рефлексії, децентрації, метакогнітивної залученості в діяльність. Описано програму тренінгу, спрямованого на розвиток цих характеристик. Проаналізовано ефективність програми в напрямку нівелювання проявів ілюзії знання.
Доведено зменшення проявів ілюзії знання за допомогою серії тренінгових занять, які розвивали рефлексію, метакогнітивну задученість і децентрацію. Установлено, що тренінгова програма позитивно впливає на розвиток цих характеристик та зменшує рівень прояву ілюзії знання.
Pobrania
Opublikowane
2020-07-23
Numer
Dział
Проблеми когнітивної психології