ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ БІЗНЕС-ПСИХОЛОГА

Autor

  • Valentyna Vovk

Słowa kluczowe:

бізнес-психолог, професійні якості, особистісні якості, бізнес-організація, професійна рефлексія, комунікативні якості, професійна компетентність, відповідальність, безумовне прийняття, емпатія, рекрутинг, мотивація, психологічна едукація, оцінка й атестація персоналу

Abstrakt

Бізнес потребує фахівців для роботи з персоналом, щоб підвищити його трудову ефективність, виявити потенціал і недоліки. Вони сьогодні запитувані у великих промислових і торгових холдингах, у середніх і малих компаніях. Зокрема, бізнес-психологи є тими фахівцями, що працюють для забезпечення реалізації можливостей персоналу та керівництва бізнес-організацій, сприяють ефективній комунікації в команді, формують кадровий резерв тощо.
У статті відзначено, що професійні й особистісні якості в діяльності бізнес-психолога часто бувають тісно пов’язані. Професія впливає на спосіб життя та особистість фахівця, а особистісні особливості відображені в усіх видах професійної діяльності бізнес-психолога.
Володіння максимально вираженими професійними й особистісними якостями – це передумова ефективної практичної діяльності на будь-якому етапі професійного становлення особистості бізнес-психолога. Орієнтація на постійний професійний розвиток, самовдосконалення забезпечують високий рівень конкурентоспроможності, продуктивності праці і, як наслідок, кар’єрне зростання, самореалізацію та самовдосконалення.

Opublikowane

2022-08-12