КОГНІТИВНІ ТА МЕТАКОГНІТИВНІ СТРАТЕГІЇ ОСВОЄННЯ ІНФОРМАЦІЇ ЯК ОСНОВА САМОРЕГУЛЬОВАНОГО НАВЧАННЯ
Słowa kluczowe:
саморегульоване навчання, стратегії навчання, когнітивні та метакогнітивні стратегії, обробка інформації, континуальність, пізнавальна діяльністьAbstrakt
Стаття присвячена вивченню взаємозв’язку когнітивних і метакогнітивних стратегій і мотивації як основи саморегульованого навчання. Розглянуто теоретичні підходи до визначення змісту когнітивних та метакогнітивних стратегій навчання, визначено основні компоненти саморегульованого навчання, які вагомо впливають на формування у студентів ключових компетентностей. Проаналізовано наявні у психолого-педагогічній науці дослідження зазначених питань. Окреслено теоретико-методологічні ракурси континуальності саморегульованого навчання в залежності від когнітивного та метакогнітивного механізму засвоєння інформації.
Pobrania
Opublikowane
2025-10-25
Numer
Dział
Проблеми педагогічної та вікової психології