ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ ТА РЕСУРСИ РЕАЛІЗАЦІЇ АКМЕОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Ключевые слова:
акмеологізація, акмеологічні компетентності, акмересурси, вчителі початкових класів, професійний сценарій, психологічні бар’єриАннотация
У дослідженні акмеологічні компетентності вчителів початкових класів вивчаються у контексті реалізації професійного сценарію. Увагу зосереджено на здатності вчителя до використання/поширення інновацій у педагогічній науці та практиці. На емпіричному рівні досліджено сценарні установки як психологічні бар’єри реалізації виділеної компетентності. Виявлено потребу у розвитку особистісної готовності до змін вчителів початкових класів, що вивчається як акмеологічний ресурс педагога, а отже штучному формуванні акмеологічного імунітету.
Загрузки
Опубликован
2019-05-17
Выпуск
Раздел
Проблеми педагогічної та вікової психології