ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТАКОГНІТИВНОГО МОНІТОРИНГУ: РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ
Ключові слова:
метакогнітивний моніторинг, критичне мислення, метапізнання, навчанняАнотація
Ефективність навчання студентів пов’язана з їхніми зусиллями в процесі здобуття знань. Значна кількість студентів не завжди усвідомлює стратегії навчання, позбавляючи себе можливості проаналізувати свої труднощі та виявити власні можливості.
У статті здійснено теоретичний огляд понять «метакогнітивний моніторинг», «критичне мислення» та проаналізовано зв’язок між ними. Розглянуто роль метакогнітивного моніторингу у формуванні особливостей мислення студентів.
Завантаження
Опубліковано
2019-10-04
Номер
Розділ
Проблеми когнітивної психології