РОЛЬ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ДОРОСЛИХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Ключові слова:
іноземна мова, інформаційно-комунікаційні технології, дорослі люди, мультимедійні програми, комп’ютерні ігри, подкасти, електронне навчанняАнотація
У статті досліджується роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні дорослих іноземної мови. Визначено андрагогічні принципи та характеристики дорослих як суб’єктів навчання. Розглядаються електронні підручники, мультимедійні програми, комп’ютерні ігри, подкасти як ефективніінформаційно-комунікаційні технології в навчанні іноземної мови. Аналізуються результати опитування щодо використання дорослими інформаційно-комунікаційних технологій для вивчення іноземної мови.
Завантаження
Опубліковано
2018-10-18
Номер
Розділ
Загальні статті
Як цитувати
РОЛЬ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ДОРОСЛИХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(69), 96-99. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1586