СТИЛИСТИЧЕСКИЕ ПАРАМЕТРЫ ГЛАГОЛОВ-ИННОВАЦИЙ НА МАТЕРИАЛЕ НЕМЕЦКОЯЗЫЧНОЙ ПУБЛИЦИСТИКИ
Ключові слова:
дієслово, інновація, публіцистика, стилістика, оцінність, граматичні категоріїАнотація
Стаття присвячена розгляду стилістичних параметрів дієслів-інновацій на матеріалі німецькомовних журналів. У розвідці досліджуються інновації з точки зору їхньої оцінної конотації, метафоричного значення та невластивого вживання граматичних категорій. Оцінне значення дієслова, яке часто носить суб’єктивний характер, може передаватися як загальною семантикою слова в цілому, так і його складовими частинами. Серед виявлених 27 оцінних моделей тільки 3 виявилися неактивними. Передача метафоричного значення слова полягає у вживанні дієслова у переносному значенні, у вживанні лексичної одиниці у невластивій їй ситуації мовлення та у набутті лексемою нових семантичних відтінків. Стилістичні особливості граматики проявляються у відхиленні від правил та норм вживання граматичних категорій дієслова: особи, числа, часу, стану та способу.