ЛІНГВІСТИЧНІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ /НА МАТЕРІАЛІ ФРАНЦУЗЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ
Ключові слова:
інтенціонал, імпліцитно, метамова, варіативність, типологічний аспект, антропонімічний характерАнотація
У статті проведено дослідження актуалізації мовних одиниць та іх семантико-структурних особливостей у текстах та рекламних повідомленнях французької та української мов. Міжмовне зіставлення процесів їх функціонування у рекламному дискурсі дає можливість проаналізувати вплив та ефективність феномену реклами на реципієнта як особливого виду метамови, систематизувати специфічні риси та явища мови, яка аналізується. В статті проведено лінгвістичний аналіз зразків різножанрових текстів реклами на матеріалі французької та української мов у періодичних виданнях та засобах масової інформації,
описано структурні особливості та семантико-парадигматичні зв’язки рекламних оголошень обох мов, визначено інтенсивність рекламної термінології французької та української мов.