ЛІНГВІСТИЧНІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ /НА МАТЕРІАЛІ ФРАНЦУЗЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ

Автор(и)

  • Vassil Paliy
  • Tetiana Golub

Ключові слова:

інтенціонал, імпліцитно, метамова, варіативність, типологічний аспект, антропонімічний характер

Анотація

У статті проведено дослідження актуалізації мовних одиниць та іх семантико-структурних особливостей у текстах та рекламних повідомленнях французької та української мов. Міжмовне зіставлення процесів їх функціонування у рекламному дискурсі дає можливість проаналізувати вплив та ефективність феномену реклами на реципієнта як особливого виду метамови, систематизувати специфічні риси та явища мови, яка аналізується. В статті проведено лінгвістичний аналіз зразків різножанрових текстів реклами на матеріалі французької та української мов у періодичних виданнях та засобах масової інформації,
описано структурні особливості та семантико-парадигматичні зв’язки рекламних оголошень обох мов, визначено інтенсивність рекламної термінології французької та української мов.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-24

Як цитувати

ЛІНГВІСТИЧНІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ /НА МАТЕРІАЛІ ФРАНЦУЗЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(69), 80-83. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1657