ІНТЕРВ’ЮВАННЯ ЯК ОДИН З МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У СТУДЕНТІВ-ПОЛОНІСТІВ М. ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА

Автор(и)

  • Olena Pelekhata

Ключові слова:

полікультурне середовище, вивчення іноземної мови, комунікативна культура, мовна біографія, вікові групи, інтерв’ювання

Анотація

У статті аналізується метод інтерв’ювання, який був застосований студентами-філологами у полікультурному середовищі міста Івано-Франківськ при вивченні польської мови. Головним індикатором у підборі респондентів для дослідження іншомовної комунікативної культури стало володіння ними польською мовою. Проведення «діалогу» культур під загальною темою «Моя мовна біографія» дозволило студентам-полоністам не тільки познайомитися з традиціями, «зустрітися» з діалектом польської мови, але й сприяло формуванню толерантного ставлення до поняття бінарної опозиції «Свій» -«Чужий». Подібний досвід дозволив студентам на практиці зрозуміти необхідність вивчення динаміки адаптації людини до певної мови. Застосування методу інтерв’ювання дозволило виокремити три вікові (до 25 років, до 70 років та групу 70+) групи респондентів для вивчення проблеми формування іншомовної комунікативної культури. Найбільш актуальним для формування іншомовної комунікативної культури у студентів-полоністів у полікультурному середовищі міста Івано-Франківська є інтерв’ювання респондентів третьої вікової групи 70+. Метод інтерв’ювання дозволяє формувати комунікативні компетенції у студентів молодших курсів.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-24

Як цитувати

ІНТЕРВ’ЮВАННЯ ЯК ОДИН З МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У СТУДЕНТІВ-ПОЛОНІСТІВ М. ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 2(69), 84-86. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1658