ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК В УМОВАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Тетяна Суржук

Ключові слова:

орфографічні уміння і навички, орфографічні помилки, диференційоване навчання, типологічні групи учнів, часткове і повне застосування правила, дидактична структура уроку

Анотація

Актуальність статті визначається завданнями реформування мовної освіти в Україні, спрямованими на вироблення в учнів початкових класів орфографічних умінь і навичок, підвищення їх мовленнєвої культури та необхідністю застосування диференційованого підходу до навчання правопису молодших школярів. Проаналізовано причини виникнення орфографічних помилок у молодших школярів, охарактеризовано типологічні групи учнів із різнорівневою сформованістю правописних умінь і навичок. Визначено педагогічні умови впровадження диференційованого навчання орфографії учнів початкових класів.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-28

Номер

Розділ

КОРПУСНІ ТА ЛЕКСИКОГРАФІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОПИСУ МОВНОЇ СИСТЕМИ. ТЕРМІНОЗНАВСТВО

Як цитувати

ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК В УМОВАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 68, 170-176. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1849