ПРОЕКТУВАННЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ПЛАТФОРМА ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА

Автор(и)

  • Ірина Кучеренко

Ключові слова:

педагогічне проектування, основні етапи проектування, моделювання, власне проектування, конструювання, технологічна модель сучасного уроку української мови

Анотація

У статті сконцентровано увагу на специфіці педагогічного проектування уроку, що є методологічною платформою професійної діяльності вчителя. У науковій розвідці з’ясовано сутність й особливості процесу педагогічного проектування, встановлено основні етапи педагогічного проектування, визначено особливості моделювання його змістових компонентів і структурних етапів. Схарактеризовано особливості проектувальної діяльності вчителя-словесника, окреслено способи моделювання уроку, представлено технологічну модель сучасного уроку як основної форми організації процесу навчання української мови в загальноосвітній школі.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-28

Номер

Розділ

МОВНИЙ ТА МОВЛЕННЄВИЙ МАТЕРІАЛ У ЙОГО СТРУКТУРНІЙ ТА СТИЛІСТИЧНІЙ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ

Як цитувати

ПРОЕКТУВАННЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ПЛАТФОРМА ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 68, 109-114. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1876