ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ

Автор(и)

  • Nataliia Shkliaieva
  • Tamara Nykoliuk

Ключові слова:

реклама, антиреклама, іміджева реклама, піар, алюзія, алегорія

Анотація

У статті досліджено психолінгвістичні особливості рекламних текстів та мовні формули, що використовують рекламісти. Проаналізовано особливості політичної реклами на білбордах та в Інтернеті. Охарактеризовано політичну рекламу 2010 та 2019 років, окреслено її загальні ознаки. Визначено риси антиреклами, виявлено особливий тип реклами – рекламу-звіт. З’ясовано функції алюзії в пропаганді та роль алегорії в антирекламі. Досліджено політичну іміджеву рекламу в президентській виборчій кампанії 2019 року. Виявлено основні меседжі останніх політичних рекламних кампаній та ефективні механізми психологічного впливу на виборця. Проаналізовано приклади прихованої реклами та політичну інтернет-рекламу з ознаками гри.

Завантаження

Опубліковано

2019-05-17

Номер

Розділ

КОГНІТИВНА ЛІНГВІСТИКА ТА ПРАГМАТИКА

Як цитувати

ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 5(73), 61-63. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2237