СПЕЦИФІКА КОНОТАТИВНОГО ЗНАЧЕННЯ МЕРКЕЛЬ-ЕПОНІМІВ (до «Теоретичного курсу другої іноземної мови (німецької)»)
Ключові слова:
медіаполітичний дискурс, епонім, конотаціяАнотація
Статтю присвячено дослідженню специфіки конотативного значення епонімів, утворених від пропріативу «Merkel». Висвітлено передумови формування емоційно-оцінної лексики на базі політичних епонімів, утворених від «Merkel». Інтенсивність процесів утворення Меркель-епонімів визначається соціально-культурною і політичною значимістю базового пропріатива «Merkel».
Проаналізовано типові для сучасного німецькомовного медіаполітичного дискурса словотвірні моделі. Виокремлено епонімну афіксацію, епонімну конверсію, епонімну контамінацію, епонімне словоскладання та визначено найпродуктивнішу модель. З наведених прикладів зроблено висновок, що епоніми, утворені від пропріативу «Merkel», володіють компонентом конотативного значення, акумулюють в собі об’ємну інформацію, привертають увагу своєю креативністю, є маркерами гумору та іроніїї.