КЛЮЧОВІ СЛОВА РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ ЯК ІМАНЕНТНИЙ СКЛАДНИК СУГЕСТИВНОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ

Автор(и)

  • Olesya Oleksyuk

Ключові слова:

комерційна реклама, ключові слова, нейролінгвістичне програмування, вплив, семантика, сугестивний вплив

Анотація

Стаття присвячена аналізу ключових слів (КС), виокремлених з текстів комерційної реклами, як маркерів мовленнєвого впливу. Дана характеристика деяким мовленнєвим особливостям зафіксованих ключових слів, за допомогою технологій нейролінгвістичного програмування, пояснена їх сугестивна природа та подана класифікаційна співвіднесеність за лексико-семантичними групами. У статті також розглянуто поняття сугестії та феномен сугестивного впливу, подається характеристика ключових слів, їх приналежність до різних лексико-семантичних груп та описані їх семантичні зв’язки та семантична дифузність, введено поняття гіперсеми тощо. Звернено увагу на холістично-інтуїтивне декодування повідомлень; ототожнуються ключові слова із сугестивними маркерами впливу, що також зазначаються у Мілтон-модельній ідентифікації рекламних текстів та в основних ідеях нейролінгвістичного програмування як сенсибілізаційні (підсилювальні) ефекти інформаційного впливу.

Завантаження

Опубліковано

2019-08-01

Як цитувати

КЛЮЧОВІ СЛОВА РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ ЯК ІМАНЕНТНИЙ СКЛАДНИК СУГЕСТИВНОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 6(74), 91-95. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2460