СASE STUDY МЕТОД У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДІЛОВОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Iryna Stetsko
  • Oksana Nychko

Ключові слова:

case study метод, професійні навички, управлінські та організаційні навички, Ділова англійська мова, оцінювання, робота у групах, інтерактивний метод

Анотація

У дослідженні подано дефініцію метода case study, визначено мету та його основні функції. Зосереджено увагу на особливостях використання case study метода у процесі навчання англійської мови та схарактеризовано ефективні способи його впровадження у навчальний процес. У статті вказано поетапні кроки ведення дискусії на основі даного методу. Проілюстровано та проаналізовано окремі приклади використання case-study метода на уроках англійської мови у професійному середовищі (Ділова англійська, Англійська для менеджерів, Англійська для економістів, Англійська для професіоналів у сфері реклами тощо) на основі аналізу навчально-методичної літератури. Обґрунтовано доцільність використання означеного метода у навчальному процесі вищої школи.

Завантаження

Опубліковано

2019-10-23

Як цитувати

СASE STUDY МЕТОД У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДІЛОВОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 7(75), 31-36. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2561