МЕТАФОРИ У НАЗВАХ ТОВАРІВ ТА В РЕКЛАМІ: ПРАГМАТИЧНИЙ ЕФЕКТ

Автор(и)

  • Olha Filonik
  • Svitlana Winters

Ключові слова:

метафора, прагматичний ефект, назва продукту, реклама

Анотація

Автори статті екстраполюють наявні знання щодо метафор на використання цієї фігури мови в деяких аспектах маркетингу (а саме у назвах товарів та в рекламі). У цій статті представлено вичерпний огляд психолінгвістичної літератури щодо впливу метафори на носіїв мови. Автори статті стверджують, що метафори є потужним засобом впливу на покупця. Наступні висновки, представлені в психолінгвістичній літературі, наводяться для підтвердження даного аргументу: 1) метафори сприяють кращому розумінню, створюючи численні асоціації з відповідною концепцією; 2) метафори підвищують довіру до людини, що їх використовує, і створюють гарне враження про нього чи неї; 3) метафори призводять до зменшення контраргументації; 4) метафори створюють відчуття соціальної близькості. Дана стаття допомагає зрозуміти переконливу природу метафор, а отже може слугувати посібником для маркетологів, які працюють над створенням назв товарів та беруть участь у рекламі своєї продукції.

Завантаження

Опубліковано

2020-02-04

Як цитувати

МЕТАФОРИ У НАЗВАХ ТОВАРІВ ТА В РЕКЛАМІ: ПРАГМАТИЧНИЙ ЕФЕКТ. (2020). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 8(76), 18-20. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2664