МЕТАФОРИ У НАЗВАХ ТОВАРІВ ТА В РЕКЛАМІ: ПРАГМАТИЧНИЙ ЕФЕКТ
Ключові слова:
метафора, прагматичний ефект, назва продукту, рекламаАнотація
Автори статті екстраполюють наявні знання щодо метафор на використання цієї фігури мови в деяких аспектах маркетингу (а саме у назвах товарів та в рекламі). У цій статті представлено вичерпний огляд психолінгвістичної літератури щодо впливу метафори на носіїв мови. Автори статті стверджують, що метафори є потужним засобом впливу на покупця. Наступні висновки, представлені в психолінгвістичній літературі, наводяться для підтвердження даного аргументу: 1) метафори сприяють кращому розумінню, створюючи численні асоціації з відповідною концепцією; 2) метафори підвищують довіру до людини, що їх використовує, і створюють гарне враження про нього чи неї; 3) метафори призводять до зменшення контраргументації; 4) метафори створюють відчуття соціальної близькості. Дана стаття допомагає зрозуміти переконливу природу метафор, а отже може слугувати посібником для маркетологів, які працюють над створенням назв товарів та беруть участь у рекламі своєї продукції.