ВИКОРИСТАННЯ ДОСЯГНЕНЬ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Ключові слова:
інформаційна субкультура, засоби масової інформації, медіакультура, безпека, медіа компетентність, розумна освіта, становленняАнотація
Автор статті розглядає Інтернет-сферу, породжену Інтернет-технологіями, її представлення в інформаційно-освітньому середовищі, медіа-середовище суспільства та освіти. В епоху глобальної інформатизації суспільства та освіти потребуватиме поширення нових цифрових медіа та освітніх середовищ абсолютно нові підходи до розуміння цінностей інформаційно-комунікаційних технологій в інформаційно-освітньому просторі. У статті окреслено проблеми сучасної медіакультури, усвідомлення якої допоможе зберегти гуманістичні ідеали в епоху цифрових технологій. Явище медіакультури є відносно новим для аналізу культурних аспектів інформаційного суспільства. Усі ці обставини спонукали авторів висловити свою думку в рамках цієї роботи. В умовах зароджуваної інформаційної реальності та розвитку комп’ютерних комунікаційних технологій вирішуються питання впливу медіаосвіти, Smart-освіта на процес формування медіакомпетентності та медіакультури навчальних предметів та проблема культури спілкування у телекомунікаціях набувають особливого статусу. Статус медіаосвіти, її сутність та характерні риси стали одними з найбільш суперечливих за останні роки. У статті досліджено проблеми медіаосвіти, медіакомпетентності та медіакультури навчальних предметів.