ВИКОРИСТАННЯ ДОСЯГНЕНЬ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Автор(и)

  • Larysa Afanasieva
  • Maya Smyrnova

Ключові слова:

інформаційна субкультура, засоби масової інформації, медіакультура, безпека, медіа компетентність, розумна освіта, становлення

Анотація

Автор статті розглядає Інтернет-сферу, породжену Інтернет-технологіями, її представлення в інформаційно-освітньому середовищі, медіа-середовище суспільства та освіти. В епоху глобальної інформатизації суспільства та освіти потребуватиме поширення нових цифрових медіа та освітніх середовищ абсолютно нові підходи до розуміння цінностей інформаційно-комунікаційних технологій в інформаційно-освітньому просторі. У статті окреслено проблеми сучасної медіакультури, усвідомлення якої допоможе зберегти гуманістичні ідеали в епоху цифрових технологій. Явище медіакультури є відносно новим для аналізу культурних аспектів інформаційного суспільства. Усі ці обставини спонукали авторів висловити свою думку в рамках цієї роботи. В умовах зароджуваної інформаційної реальності та розвитку комп’ютерних комунікаційних технологій вирішуються питання впливу медіаосвіти, Smart-освіта на процес формування медіакомпетентності та медіакультури навчальних предметів та проблема культури спілкування у телекомунікаціях набувають особливого статусу. Статус медіаосвіти, її сутність та характерні риси стали одними з найбільш суперечливих за останні роки. У статті досліджено проблеми медіаосвіти, медіакомпетентності та медіакультури навчальних предметів.

Завантаження

Опубліковано

2020-02-04

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ ДОСЯГНЕНЬ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ. (2020). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 8(76), 123-126. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2691