КОМПЛЕКСНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ НАВЧАЛЬНИЙ СЛОВНИК: МЕТОДИ СКЛАДАННЯ, ДОСВІД І СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ

  • Svitlana Melnyk
  • Viktoriia Sikorska
  • Tetiana Luhova
Ключові слова: комплексний навчальний електронний словник; методи редагування словника; запис словника; макро- та мікроструктура словника; термін; домінуючі концепції

Анотація

Метою пропонованої статті є обґрунтування необхідності укладання комплексного навчального електронного словника з низки дисциплін певної галузі, з’ясування його місця в освітньому просторі, а також визначення принципів укладання і специфіки використання в навчальному процесі. Виявлено, що формування цілісного світогляду професійного майбутнього в освітньому процесі, а також вироблення системного підходу до аналізу будь-яких явищ реальності, можуть сприяти відбору і структуруванню матеріалу за принципами диференціації та інтеграції. Частина цієї проблеми вирішується за допомогою складного навчального електронного словника, який укладено з ключових понять дисциплін певної спеціальності (у нашому випадку – журналістики). Логіка і актуальність повинні стати концептуальними засадами електронного словника і втілитися в усіх елементах його макроструктури (передмові, правилах використання словника, реєстрі термінів, концептуально-термінологічних групах термінів, ілюстраціях). Результати дослідження сприятимуть зближенню гуманітарних і технічних наук, впровадженню методів інтеграції в освіту для формування всебічного сприйняття предметної галузі і світу в цілому.

Опубліковано
2020-05-13
Як цитувати
Melnyk, S., Sikorska, V., & Luhova, T. (2020). КОМПЛЕКСНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ НАВЧАЛЬНИЙ СЛОВНИК: МЕТОДИ СКЛАДАННЯ, ДОСВІД І СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», (9(77), 11-15. Retrieved із https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2781