РОЛЬ ТЬЮТОРСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ВСЕСВІТНЬОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
дистанційне навчання, тютор, навички тютора, Інтернет-ресурси навчання, комунікаційні технологіїАнотація
Статтю присвячено визначенню специфіки роботи тютора у комбінованих заняттях з німецької мови у вищій щколі. У зв’язку з відсутністю підготовки таких спеціалістів для системи дистанційної освіти, підводиться теоретична база для визначення професійних навичок та вмінь тютора, який виступає посередником між викладачем (навчальною дисципліною, навчальним курсом) і студентом, визначає цілі, завдання і найважливіші концепції курсу, створює психологічну підтримку в процесі навчання, встановлює контакт з членами навчальної групи, організовує їх самостійну роботу, оцінює успіхи і слабкі сторони студентів.
Завантаження
Опубліковано
2020-07-11
Номер
Розділ
ПРОБЛЕМИ ЛІНГВІСТИКИ ТЕКСТУ ТА ДИСКУРСУ
Як цитувати
РОЛЬ ТЬЮТОРСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ВСЕСВІТНЬОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ. (2020). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 9(77), 132-134. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2832