РОЛЬ ТЬЮТОРСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ВСЕСВІТНЬОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Tatiana Tereshchenko

Ключові слова:

дистанційне навчання, тютор, навички тютора, Інтернет-ресурси навчання, комунікаційні технології

Анотація

Статтю присвячено визначенню специфіки роботи тютора у комбінованих заняттях з німецької мови у вищій щколі. У зв’язку з відсутністю підготовки таких спеціалістів для системи дистанційної освіти, підводиться теоретична база для визначення професійних навичок та вмінь тютора, який виступає посередником між викладачем (навчальною дисципліною, навчальним курсом) і студентом, визначає цілі, завдання і найважливіші концепції курсу, створює психологічну підтримку в процесі навчання, встановлює контакт з членами навчальної групи, організовує їх самостійну роботу, оцінює успіхи і слабкі сторони студентів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-07-11

Як цитувати

Tereshchenko, T. (2020). РОЛЬ ТЬЮТОРСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ВСЕСВІТНЬОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», (9(77), 132–134. вилучено із https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2832