ВЕРБАЛІЗАЦІЯ ЖІНОЧИХ ХУДОЖНІХ ОБРАЗІВ В РОМАНІ ХАЛЕДА ХОССЕЙНІ «ТИСЯЧА СЯЮЧИХ СОНЦЬ»
Ключові слова:
роман, літературний твір, художній образ, літературний персонаж, лінгвокультурний концептАнотація
Метою даного дослідження є спроба дослідити жіночі художні образи та їхню вербалізацію в романі Халеда Хоссейні «Тисяча сяючих сонць». В даному дослідженні автори роблять спробу проаналізувати маніфістації фемінінного дискурсу двох головних жіночих персонажів роману «Тисяча сяючих сонць» у соціокультурному та лінгвостилістичному аспектах. Останніми роками вивчення жіночих дискурсів набирає значущості в різних сферах науки, а також зростає більшість досліджень і цій галузі. Розглянувши відповідні наукові праці видатних вчених, автори даної статті доходять висновку, що художні образи відіграють надзвичайно важливу роль у реалізації актуальних тем і ідей будь-якого літературного твору: художні образи мають здатність продукувати нові ідеї та передавати ці ідеї читацькій аудиторії, щоб читачі, у свою чергу, могли інтерпретувати їх відповідно культурному бекграунду, що забезпечую формування лінгвокультурного концепту. Дискурс жіночих персонажів в романі Халеда Хоссейні «Тисяча сяючих сонць» варто розглядати на кількох рівнях: з одного боку, це актуалізація особистої боротьби за базові права в родині (культурологічний аспект), а з іншого боку – це боротьба за громадянські права та свободи з точки зору соціального контексту.