ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК У ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Liliia Shtokhman

Ключові слова:

навчання, контроль, перевірка, завдання, зворотний зв’язок.

Анотація

У статті розглядається питання зворотного зв’язку у динаміці педагогічного процесу. Зворотний зв’язок – це інформація як для студента, так і для викладача про результативність їх діяльності або з метою удосконалення певних аспектів навчання. Зворотний зв’язок стосується не лише виправлення помилок, але й може включати в себе різноманітні способи удосконалення якості діяльності студентів. Наголошується, що надзвичайно важливо відзначати успіхи студента у виконанні роботи крім огріхів, яких він припустився. Практика взаємного зворотного звязку між студентами, оцінювання виконання завдання за чітко визначеними критеріями, є цінним досвідом, який дозволяє зробити його виконання ще цікавішим. Працюючи в парах, студенти мають можливість тренувати мову, а спостерігаючи за ними, викладач може помітити, в чому основна суть нерозуміння

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-07-11

Як цитувати

Shtokhman, L. (2020). ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК У ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», (9(77), 232–234. вилучено із https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2858

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К