ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ДИСКУСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА ОСНОВІ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ: ВЧИНОК І ДІЯ

Автор(и)

  • Mykhailo Yanisiv
  • Marianna Dilai
  • Myroslava Ishchuk

Ключові слова:

дискусія, учинкова поведінка, дія, вчинок, уміння, індивідуально-психологічні особливості

Анотація

Формування та розвиток умінь вести дискусію на соціокультурологічні та літературні теми – соціальне замовлення нашого суспільства. Науковці, які займаються питаннями іншомовної дискусійної компетенції, стверджують, що учні повинні вміти використовувати іноземну мову як засіб для покращення професійного та загальноосвітнього рівнів, тобто не лише для комунікативної, а й для когнітивної цілі. Метою дослідження є проаналізувати учинкову поведінку людини на основі її компонентів – вчинку та дії і виявити їх вплив на ефективність проведення іншомовної дискусії. Наведено приклади з класики світової літератури, що відображають поведінку співрозмовників.

Завантаження

Опубліковано

2020-07-11

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ДИСКУСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА ОСНОВІ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ: ВЧИНОК І ДІЯ. (2020). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 9(77), 235-238. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2859