КОРЕКЦІЯ ПОМИЛОК В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ДРУГОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Olena Verovkina
  • Iryna Vietrova

Ключові слова:

комунікативний підхід, помилка, корекція, самокорекція, стратегії корекції

Анотація

Робота спрямована на дослідження ефективних технік та стратегій корекції помилок. Наукова розвідка передбачає аналіз поняття «помилка» та визначення його ролі у навчанні англійської, як другої мови. Визначено, що комунікативний підхід характеризує помилки як корисну складову навчання англійської мови, а їх корекцію як невід’ємну частину навчання. Проаналізовано типи помилок учнів та з’ясовані причини їх виникнення. Окреслені основні способи корекції помилок та найбільш продуктивні стратегії вчителя, які сприяли б ефективному навчанню англійської мови. Визначено, що на уроках вчителеві слід надавати учням можливість для самокорекції.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-07-11

Як цитувати

Verovkina, O., & Vietrova, I. (2020). КОРЕКЦІЯ ПОМИЛОК В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ДРУГОЇ МОВИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», (9(77), 239–242. вилучено із https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2860

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ