КОРЕКЦІЯ ПОМИЛОК В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ДРУГОЇ МОВИ
Ключові слова:
комунікативний підхід, помилка, корекція, самокорекція, стратегії корекціїАнотація
Робота спрямована на дослідження ефективних технік та стратегій корекції помилок. Наукова розвідка передбачає аналіз поняття «помилка» та визначення його ролі у навчанні англійської, як другої мови. Визначено, що комунікативний підхід характеризує помилки як корисну складову навчання англійської мови, а їх корекцію як невід’ємну частину навчання. Проаналізовано типи помилок учнів та з’ясовані причини їх виникнення. Окреслені основні способи корекції помилок та найбільш продуктивні стратегії вчителя, які сприяли б ефективному навчанню англійської мови. Визначено, що на уроках вчителеві слід надавати учням можливість для самокорекції.
Завантаження
Опубліковано
2020-07-11
Номер
Розділ
ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА В ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Як цитувати
КОРЕКЦІЯ ПОМИЛОК В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ДРУГОЇ МОВИ. (2020). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 9(77), 239-242. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2860