ДО ПРОБЛЕМИ ВИДІЛЕННЯ БАЗОВОЇ ЛЕКСИКИ КИТАЙСЬКОМОВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДИСКУРСУ: АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД НАУКОВИХ ПРАЦЬ
Ключові слова:
базова лексика, китайська мова, педагогічний дискурс, частотністьАнотація
Стаття присвячена дослідженню сутності поняття «базова лексика» китайськомовного педагогічного дискурсу. На основі напрацювань у межах мовознавства, психолінгвістики, лінгводидактики, методики навчання іноземних мов, глотохронології автори виділяють поняття на позначення обмеженого за певними критеріями списку слів – базова лексика – і визначають його як основний словниковий запас, перелік найуживаніших слів, необхідний для спілкування на певному етапі вивчення іноземної мови. Розглянуто та узагальнено досвід виокремлення базової лексики. З’ясовано, що абсолютна більшість зарубіжних, вітчизняних та китайських укладачів мінімізованих словників, зокрема лексичних мінімумів та словників базової лексики для викладання іноземної, використовує критерій частотності.