ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГЕЙМІНГУ ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА ЯК ІНОЗЕМНА» НА ПРОСУНУТОМУ ЕТАПІ

Автор(и)

  • Natalia Lysenko
  • Olha Lytvynenko
  • Liliia Doroshyna

Ключові слова:

дистанційне навчання, геймінг, «Kahoot!», «LearningApps.org», скрайбінг, дисципліна «Українська мова як іноземна»

Анотація

У статті узагальнено багаторічний досвід застосування елементів геймінгу при дистанційному викладанні дисципліни «Українська мова як іноземна» на просунутому етапі. Стверджується, що для кращої мотивації студентів курси (завдання) повинні бути різноманітними, а викладачі, які розробляють контент, мають задіювати всі канали сприйняття інформації (не лише візуальний).
Наводяться варіанти застосування таких ігрових компонентів, як тестувальні сервіси «Kahoot!» і «LearningApps.org», елементу «Лекція» в курсах, розроблених на платформі MOODLE, двох варіантів комп’ютерного скрайбінгу (інтелект-карт, створених за допомогою програми XMind, та відеоскрайбінгу, відзнятому в програмі Powtoon).

Завантаження

Опубліковано

2022-10-29

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ К

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГЕЙМІНГУ ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА ЯК ІНОЗЕМНА» НА ПРОСУНУТОМУ ЕТАПІ. (2022). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 14(82), 122-126. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3590