КАТЕГОРІЯ СТАНОВОСТІ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ЛІНГВІСТИЧНОГО ВИРАЖЕННЯ ОСВІТЯНСЬКОГО МЕРЕЖЕВОГО ДИСКУРСУ

Автор(и)

  • Hanna Truba

Ключові слова:

освітянський мережевий дискурс

Анотація

Актуальність теми обґрунтована сучасною цифровізацією світу віртуальна реальність набуває все більш значущого значення для реального світу, дуже часто віртуальний світ доповнює, та ба більше впливає на реальний світ. Загальна диґиталізація спричиняє зміни у глобальному та національному інформаційному просторі, формуючи нове мовне й інформаційне середовище нової соціокультурної реальності, яка жваво формується і стрімко розповсюджується з посиленням домінування сфер впливу сучасних засобів комунікації у реальному житті. Тотальне розповсюдження новітніх технологій докорінно змінило стандарти комунікації і обміну інформацією, маючи змогу залучити необмежену аудиторію, заохочення до творення контенту свою аудиторію, розширивши межі хронотопу, можливості співпраці і співтворчості. Як результат – виникнення феномену соціальних мереж, що об’єднують цифрові медіа, онлайн комунікацію із надвисоким рівнем інтерактивності, які особливим чином творять інформаційний простір, з одного боку, і водночас виступають у якості інструментів, з іншого. Викладачі дуже часто позиціонують себе у соціальних мережах, формуючи неповторний образ освітянина. Цей процес із чогось незначного і фрагментарного набув великих розмірів, які потребують глибокого осмислення і вивчення. Предметом дослідження статті є вивчення освітянського мережевого дискурсу, а об’єктом – вивчення функціонально-семантичної категорії становості у межах освітянського мережевого дискурсу. Метою статті є визначення місця функціонально-семантичної категорії становості у межах освітянського мережевого дискурсу. Дослідження здійснено на матеріалі дописів у соціальних мережах “Facebook”, “Instagram”, “TikTok” та “Youtube”, загальна цифра яких сягає понад 1000 одиниць.

Завантаження

Опубліковано

2022-12-16

Як цитувати

КАТЕГОРІЯ СТАНОВОСТІ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ЛІНГВІСТИЧНОГО ВИРАЖЕННЯ ОСВІТЯНСЬКОГО МЕРЕЖЕВОГО ДИСКУРСУ. (2022). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 15(83), 52-55. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3627