ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ЯК ЗАСІБ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПНТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Natalia Lutai
  • Tetyna Besarb

Ключові слова:

навчання у співпраці, культурна свідомість, культурна капсула, автентичні матеріали

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування культурологічної компетентності учнів. Автори розглядають вивчення англійської мови крізь призму культурної компетентності, оскільки вивчення мови та культури тісно пов’язані одне з одним. У статті також описано кілька методик, які заохочують до розвитку міжкультурної компетентності, які запропоновані в деяких дослідженнях, зокрема, порівняльний підхід. Особлива увага приділяється можливим способам мотивації студентів з різною освітою та рівнем знань до інтеграції в згуртованому та продуктивному класі, а також відзначається важливість теорії навчання у співпраці. Окрім того, описано деякі причини, які можуть серйозно вплинути на мовлення учнів, наприклад байдужість співрозмовників, незалежно від того, реальна вона чи уявна. З іншого боку, доки учні висловлюються відкрито, вони схильні вільніше висловлювати свої думки, завдяки чому їм легше долати сором’язливість, що сприяє більш вільному засвоєнню мови. Викладачі можуть заохочувати студентів брати участь в автентичних, особистісно значущих сесіях з вивчення мови, якщо вони дозволяють учням пропонувати теми для обговорень, вибирати матеріали та представляти ці питання в класі. Навчаючи студентів ділитися своєю точкою зору, викладачі сприяють соціально та культурно залученій незалежності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-16

Як цитувати

Lutai, N., & Besarb, T. (2022). ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ЯК ЗАСІБ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПНТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», (15(83), 88–91. вилучено із https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3635