МЕТАКОГНІТИВНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ В КОНТЕКСТІ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ
Ключові слова:
метакогнітивізм, метакогніція, метакогнітивне навчанняАнотація
У статті здійснений аналіз компонентів метакогнітивного навчання. Наведено переваги використання методів метакогнітивного навчання у навчальному процесі. Проілюстровано різні підходи та моделі, що застосовуються для опису метакогнітивного навчання. Описано структуру для визначення різних типів особистості студентів, відповідно до наявних метакогнітивних навичок. Описано поради, які сприяють розвитку метакогнітивних навичок, які на нашу думку складають фундамент метакогнітивного навчання. Результатом цієї розвідки є припущення про те, що використання метакогнітивних навиків, які використовуються при метакогнітивному навчання допомагають студентам усвідомити свої сильні та слабкі сторони. Ключовим елементом є усвідомлення межі своїх знань або здібностей, а потім з’ясування того, як розширити ці знання або розширити їх. можливість. Ті, хто знають свої сильні та слабкі сторони в цих сферах, з більшою ймовірністю будуть «активно контролювати свої навчальні стратегії та ресурси та оцінювати свою готовність до виконання конкретних завдань і продуктивності». Що в свою чергу сприятиме успішній навчальній діяльності студентів.