ПРО ВПЛИВ ФОРМ НАВЧАННЯ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ СПІВРОБІТНИЦТВА СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Леонід Ліщитович
  • Лариса Яненко

Ключові слова:

реформа освіти, біороботи, Ноосфера, досвід CSCL

Анотація

Повідомлення торкається актуальної сьогодні проблеми посилення соціалізації особистості як шлях до значно більшої ефективності співпраці сучасних людей на планеті перед загрозою третьої світової війни та неконтрольованого штучного інтелекту. Особливо гостро це завдання постало в процесі активної цифровізації всіх навчальних форм у ВНЗ. Тому пропонується суттєво змінити саму організацію освітнього процесу, бо сучасний студент не вихованець дитячого садка. Термін лекційного навчання слід скоротити до 3-х років і самі лекції повинні бути доступні on-line 24/7, а вдень студентам потрібно обов’язково брати участь в аудиторних дискусіях (також on-line колоквіумах) згідно навчального плану. Саме це має підготувати студента до 2-х років написання дипломної роботи у якості стажера від його ВНЗ при галузевому підприємстві або профільній організації. Закінченням такого стажування повинна бути спроба впровадження результатів дипломної роботи, можливо колективної, тільки після цього має бути захист диплому на Вченій Раді ВНЗ з отриманням звання магістра або бакалавра. Також масове безкоштовне впровадження засобів штучного інтелекту типу GPT-4 по всьому світу скрізь викликало потребу докорінної перебудови організації освіти, зокрема і форм навчання. Обґрунтовується потреба контролю балансу розумової і духовної складових в процесі навчання як важливого запобіжника щодо перетворення студента на біоробота. Також досліджувався історичний досвід впровадження ідей і засобів Computer-Supported Collaborative Learning (CSCL) в багатьох країнах світу.

Завантаження

Опубліковано

2024-03-19

Номер

Розділ

МОВНІ СИСТЕМИ: ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ В ПОЛІЕТНІЧНОМУ ТА ПОЛІКУЛЬТУ

Як цитувати

ПРО ВПЛИВ ФОРМ НАВЧАННЯ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ СПІВРОБІТНИЦТВА СТУДЕНТІВ. (2024). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 20(88), 61-65. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3991