ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Ключові слова:
інтерактивні технології, комунікативна культура, іншомовне спілкування, вивчення іноземної мови, здобувачі освітиАнотація
У статті розглянуто проблему використання інтерактивних технологій для формування комунікативної культури майбутніх фахівців у процесі вивчення англійської мови. Актуальність заявленої у статті проблеми зумовлена переосмисленням змісту професійної підготовки, його побудови на гуманістичній основі та суб’єкт-суб’єктних відносинах та актуалізацією необхідності формування комунікативної культури майбутніх фахівців засобами інтерактивних технологій у ході вивчення іноземної мови. Метою дослідження визначено вивчення особливостей використання інтерактивних технологій для формування комунікативної культури майбутніх фахівців під час вивчення англійської мови. Об’єктом цього дослідження є процес вивчення англійської мови у закладах вищої освіти, предметом дослідження виступає використання інтерактивних технологій для формування комунікативної культури здобувачів освіти. Особливу увагу у дослідженні приділено аналізу понять «інтерактивні технології» та «комунікативна культура». Основу методологічного підходу у презентованому дослідженні складає якісне поєднання теоретичних методів дослідження, зокрема аналіз, синтез, узагальнення, інтерпретація та абстрагування були використані для визначення теоретичних підходів до пояснення понять «інтерактивні технології» та «комунікативна культура» й розкриття змісту цих понять, а проблемно-порівняльний, порівняльно-історичний та структурний методи застосовано для аналізу специфіки процесу формування комунікативної культури засобами інтерактивних технологій під час вивчення англійської мови майбутніми фахівцями. Основними результатами, які були одержані в межах цього наукового дослідження, слід вважати обґрунтування ефективності використання інтерактивних технологій для формування комунікативної культури майбутніх фахівців у процесі вивчення англійської мови. Результати цього наукового дослідження, а також сформульовані на їхній основі висновки, становлять практичну цінність для викладачів іноземної мови у закладах вищої освіти, вчителів, методистів, а також інших педагогічних працівників, які займаються вивченням проблеми формування комунікативної культури у майбутніх фахівців на заняттях з англійської мови.