ЗАОХОЧЕННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ІНТЕРАКЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ЦИФРОВИХ МЕДІА-ЗАСОБІВ НА ВІРТУАЛЬНОМУ ЗАНЯТТІ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В УНІВЕРСИТЕТІ
Ключові слова:
мовленнєва інтеракція, медійна компетенція, штучний інтелект, навчальний процес, цифрові технології, цифрові застосунки, онлайн- платформа, інтерактивна дошкаАнотація
Стаття досліджує ефективність застосування цифрових медіа-засобів у навчальному процесі з німецької мови. Автор розглядає використання віртуальних платформ, мультимедійних ресурсів, інтерактивних вправ, онлайн-ігор та інших інноваційних методів для покращення навчання та розвитку мовних навичок студентів. Стаття аналізує позитивні аспекти цифрового підходу, такі як збагачення навчального матеріалу, стимулювання інтерактивності та підвищення зацікавленості студентів у вивченні німецької мови. Цифрові формати та інформаційно- комунікаційні технології вже давно ввійшли в наше життя і стали його невіддільною частиною. Вони змінюють способи нашого спілкування у професійній та приватній сфері, пошуку та опрацювання інформації, вивчення та використання іноземних мов. Використання цифрових медіа – важливий компонент успішного проведення уроку іноземної мови: останнім часом це стало лейтмотивом сучасної методики навчання. Реагувати на ці зміни та не відставати від них – це виклик, який стоїть перед школами та закладами вищої освіти в цілому світі. Що потрібно зробити, щоб наші діти були обізнаними користувачами соціальних мереж? Як навчитися критично сприймати потік цифрової інформації та використовувати потрібне в навчальних цілях? Які компетенції необхідні в епоху дигіталізації? На ці запитання спробувала дати відповіді авторка в своїй статті.