ПИСЬМОВА КОНФЕРЕНЦІЯ У НАВЧАННІ АКАДЕМІЧНОГО АНГЛОМОВНОГО ПИСЬМА
Ключові слова:
академічне письмо, навчання письма, англійська мова, письмова конференціяАнотація
Стаття присвячена аналізу такого методу навчання студентів академічного англомовного письма, як письмова конференція. Мета дослідження полягає в аналізі використання методу письмової конференції для визначення можливості його застосування в реаліях українських закладів вищої освіти. Актуальність теми дослідження зумовлена потребою застосування в процесі викладання англійської мови, зокрема академічного письма, в закладах вищої освіти найкращих практик, методів та прийомів, що використовуються закордонними викладачами англійської мови як іноземної. Для дослідження було використано загальнонаукові методи, а саме описовий метод, аналіз, синтез та узагальнення. Результати дослідження. Письмова конференція – це приватна бесіда між вчителем і студентом щодо процесу творення письмової роботи. Письмові конференції поділяють за метою на тренування, написання проєкту роботи, повторення, редагування. За орієнтацією письмові конференції поділяють на ті, що орієнтовані на викладача та ті, що орієнтовані на студента. За основним спрямуванням письмові конференції можуть бути сфокусовані на навчанні студента та на письмовому завданні. Письмові конференції можуть проходити у форматі викладач-студент або викладач-студенти. Ефективність письмової конференції визначається її структурованістю та залученням студента до процесу визначення процедури. Письмові конференції мають передбачувану структуру. У конференціях викладачі та студенти мають передбачувані ролі. Перспективу подальших досліджень вбачаємо у процесі аналізу застосування письмових конференцій в умовах навчального процесу в закладах вищої освіти в Україні, зокрема, для студентів-магістрантів.