ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НА ЗАНЯТТЯХ КУРСУ «ІНОЗЕМНА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ» У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ

Автор(и)

  • Alla Blashevska
  • Marіana Lukіanchuk
  • Maііa Fedorets

Ключові слова:

проектна технологія, етапи проекту, алгоритм виконання проекту, типологія проектів

Анотація

У статті розглядається проблема формування іншомовної компетентності студентів педагогічного коледжу засобом проектної технології у процесі викладання курсу «Іноземна мова за професійним спрямуванням», визначено дидактичні основи, запропоновано практичне вирішення проблеми шляхом виконання навчальних проектів. Детально проаналізовано сутність проектної технології, її основні завдання, функції, етапи організації й умови втілення в освітній процес, що забезпечують підвищення якості формування іншомовної компетенції. У статті представлено алгоритм впровадження проектів, запропоновано типологію та тематику навчальних проектів, які найбільш вдало підходять для імплементації на заняттях курсу «іноземна мова за професійним спрямуванням», з метою забезпечення умов для індивідуальної самореалізації студента, що передбачає проектування траєкторії особистісного та фахового розвитку.

Завантаження

Опубліковано

2020-07-14

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НА ЗАНЯТТЯХ КУРСУ «ІНОЗЕМНА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ» У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ. (2020). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 10(78), 52-57. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2906