ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ДО ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ
Ключові слова:
майбутній магістр, лексична компетентність, професійна підготовка, лексичні знання, лексична навичка, лексична усвідомленістьАнотація
Виявлено основні засоби вивчення і впливу на процес професійної підготовки майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової іншомовної комунікативної компетентності, у тому числі і лексичної компетентності, у студентів іноземної філології. Майбутніх магістрів у роботі зі студентами орієнтували використовувати порівняльне вивчення англійських і українських слів, словотворення, словосполучуваності, фразеологічних одиниць, переносного значення слів, а також – багатозначності синонімії, омонімії і антонімії. Представлено методичні поради стосовно підвищення ефективності роботи над лексичним мате- ріалом, визначено лексичну компетентність викладача іноземної філології педагогічного університету. Встановлено позитивний вплив експерименту на здатність майбутніх магістрів формувати англомовну лексичну компетентність у студентів.