ОСОБИСТІСТЬ КОНСТРУКТИВНОГО ВИКЛАДАЧА І ЙОГО РОЛЬ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • Olena Belyavska
  • Yuliya Kratiuk

Ключові слова:

особистість викладача, конструктивний викладач, професійні якості викладача

Анотація

У статті висвітлені результати дослідження особистості викладача, визначені психолого-педагогічні особливості особистості конструктивного викладача, та його роль у навчальному процесі вивчення іноземних мов. Також, презентоване переконання, що конструктивний викладач повинен не тільки бути ерудованим, професіоналом своєї справи, але повинен теж бути психологом, тобто особою, яка дбає про психічний стан студентів, їхнє самопочуття та всебічний розвиток.

Завантаження

Опубліковано

2018-10-18

Як цитувати

ОСОБИСТІСТЬ КОНСТРУКТИВНОГО ВИКЛАДАЧА І ЙОГО РОЛЬ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 1(69), 39-42. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1565