ДО ПРОБЛЕМ УКЛАДАННЯ НОВИХ ПОСІБНИКІВ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Ключові слова:
професійно-орієнтований підхід, немовний ВНЗ, компетентнісний підхід, посібникАнотація
У статті висвітлено особливості застосування професійно-орієнтованого підходу у викладанні іноземних мов студентам у немовних ВНЗ, розглянуто актуальну проблему ефективної мовної підготовки та формування професійної мовної компетентності студентів. Стаття присвячена аналізу принципів навчання, якими керувалися укладачі при створенні посібників, а також розгляду питання про те, як сучасні вимоги до посібника, пов’язані з компетентнісним підходом до його(посібника) змісту і структури, а також як такі вимоги були реалізовані у створених посібниках з англійської мови за напрямом підготовки «Банківська справа», «Фінанси», «Облік та аудит», «Економічна кібернетика» та «Управління персоналом та економіка праці»
Завантаження
Опубліковано
2018-10-28
Номер
Розділ
Загальні статті
Як цитувати
ДО ПРОБЛЕМ УКЛАДАННЯ НОВИХ ПОСІБНИКІВ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. (2018). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 66, 94-96. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/1832