КУЛЬТУРНО-МАРКОВАНІ МОРФОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ КОНСТУЮВАННЯ РЕКЛАМНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ І ЯПОНСЬКІЙ МОВАХ

Автор(и)

  • Kateryna Kravets

Ключові слова:

рекламний текст, морфологічні засоби, косметологія, особові, присвійні й означальні займенники, прикметники позитивно-оцінної семантики, дієслова наказового способу, числівники, іменники

Анотація

Пропоновану статтю присвячено дослідженню мовних одиниць морфологічного рівня в українському і японському рекламних текстах. Звернено увагу на специфіку рекламних повідомлень у сфері косметології. Основний зміст дослідження становить аналіз морфологічних культурно-маркованих засобів рекламних повідомлень з метою встановлення кореляцій мови реклами з параметрами менталітету і культури двох народів. Автор простежує міжмовних симетрію і асиметрію рекламних текстів і приходить до висновку, що глобальні тенденції розвитку реклами засновані, з одного боку, на стандартизації рекламних ідей, а з іншого, на тенденції до диференціації, до локалізації реклами, до виявлення в рекламному дискурсі самобутності народу, його культури. Отже, порівняльне вивчення національно-маркованих одиниць морфологічного рівня, представлених в текстах сучасної реклами, надає багатий матеріал для міжкультурних досліджень реклами.

Завантаження

Опубліковано

2019-05-20

Номер

Розділ

МОВА В ДІАЛОЗІ КУЛЬТУР

Як цитувати

КУЛЬТУРНО-МАРКОВАНІ МОРФОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ КОНСТУЮВАННЯ РЕКЛАМНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ І ЯПОНСЬКІЙ МОВАХ. (2019). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 5(73), 234-236. https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/2284