КУЛЬТУРНО-МАРКОВАНІ МОРФОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ КОНСТУЮВАННЯ РЕКЛАМНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ І ЯПОНСЬКІЙ МОВАХ
Ключові слова:
рекламний текст, морфологічні засоби, косметологія, особові, присвійні й означальні займенники, прикметники позитивно-оцінної семантики, дієслова наказового способу, числівники, іменникиАнотація
Пропоновану статтю присвячено дослідженню мовних одиниць морфологічного рівня в українському і японському рекламних текстах. Звернено увагу на специфіку рекламних повідомлень у сфері косметології. Основний зміст дослідження становить аналіз морфологічних культурно-маркованих засобів рекламних повідомлень з метою встановлення кореляцій мови реклами з параметрами менталітету і культури двох народів. Автор простежує міжмовних симетрію і асиметрію рекламних текстів і приходить до висновку, що глобальні тенденції розвитку реклами засновані, з одного боку, на стандартизації рекламних ідей, а з іншого, на тенденції до диференціації, до локалізації реклами, до виявлення в рекламному дискурсі самобутності народу, його культури. Отже, порівняльне вивчення національно-маркованих одиниць морфологічного рівня, представлених в текстах сучасної реклами, надає багатий матеріал для міжкультурних досліджень реклами.